Monday, April 12, 2010

Selamat pagi, selamat tengahari, selamat malam an selamat dinihari


Pagi ini badan agak cergas sedikit. Kelas pagi ni tak ada so..boleh la updatekan blog atau catat apa yang patut untuk hari ini. Tidak ada apa yang menarik untuk pagi ini. Hari ini hari kedua ujian topikal 2.
Tahun ini adalah tahun penghijrahan buat aku. walaupun sekarang ini sudah pertengahan April rasanya masih belum terlewat untuk aku menulis tentang tahun penghijrahan buat aku. Kalau dulu aku 8 tahun di SMK dato Seri maharaja Lela Kg. Gajah, kali ini aku merasai pengalaman baru di SMK Sultan Abdul Jalil Shah. Tahun ini juga Satu lagi perniagaan baru wujud iaitu pusat gymnasium yang baru aku tubuhkan.
Tahun ini juga mungkin satu lagi kejutan baru iaitu MOZA DESIGN yang telah bertapak selama 9 tahun akan ditutup dan digantikan dengan perniagaan baru yang berasaskan sukan dan "indoor game". Tapak yang ada sekarang dikekalkan cuma produk perniagaan sahaja yang beruba. Keputusan ini dicapai bagi meringankan kos operasi yag semakin meningkat dan aku merasakan perniagaan yang berasaskan sport ini lebih memberi keuntungan.
Apa pun, kajian masih lagi diperingkat awal dan insyaallah kalau diizinkan tuhan akan terus dilaksanakan pada bulan Jun ini. Sedih juga untuk meninggalkan bidang yang telah pun bertapak selama 8 tahun dan telah banyak memberi sumbangan kepada penduduk Kg. gajah.


3 comments:

  1. semoga berjaya dalam bidang yg diceburi n teruskan menulis...
    -ngirl-

    ReplyDelete
  2. terima kasih buat u..yang sentiasa mengikuti blog ini

    -edy

    ReplyDelete
  3. tahniah atas pembukaan bisnes baru...semoga ia lebih maju lagi...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini agar kita dapat berkongsi maklumat dan pandangan