Wednesday, April 7, 2010

Apa cerita hari ini...


Apa cerita hari ini..entah ..aku pun tak tau nak cerita.. yang aku tau malam tadi memang tak dapat nak tidur..bukan fikir tentang kerja tapi dah tersilap minum kopi O..apa lagi..memang sah lah tak dapat tidur.


Sambil sambil tunggu masa mengantuk sempat juga aku berkira berkira sambil memikirkan apa yang terbaik untuk aku lakukan bagi memantapkan lagi rutin harian aku. pada sebelah petangya macam biasa dan berkebetulan dengan aktiviti kokurikulum..jadi kena la bertugas. Aku ajar student aku buat kolaj. Tapi sebelum tu suruh buat lakaran dulu. nak tengok....ada la dua 3 keping gambar sempat aku masukkan kat sini






Tekunnya.....pelajar sedang menyiapkan lakaran awal



























beberapa orang pelajar sedang khusuk menyiapkan tugasan

















No comments:

Post a Comment

tinggalkan komen anda di sini agar kita dapat berkongsi maklumat dan pandangan