Tuesday, July 28, 2009

Hari ke dua di Kuching Sarawak

hari kedua cuma banyak habiskan masa di bandar kuching je..nak pegi jauh sangat takut tak sempat nak balik. destinasi pertama warung teh tarik dan roti canai la..apa lagi..kat Kuching cuaca agak panas..nasib baik kulit aku ni dah semula jadi gelap..so tak payah la pakai UV protector.




Amacam...Hendsome tak aku...kalau korang nak tahu aku sebenarnya lebih macho dari Micheal jackson semasa zaman mudanya dulu. ala..sewaktu dia belum buat pembedahan muka dula la...Micheal jackson lagi gelap dari aku..tapi aku ni..kira ok la gak...kalau setakat brad pitt tu..kira tolak tepi je lah...



Waktu ni aku aku kat atas jejantas di bandar satok..kebetulan ada minah Iban lalu...seksi gila...apa lagi..aku cuit la bahu dia ajak bergambar..tapi dia tak nak..jadi sebagai tidak mahu menghampakan aku dia tolong ambik gambar aku je..aku tanya dia pasal apa tak nak bergambar, dia cakap..pakwe dia 16 kali lebih hendsome dari aku..jadi ..aku ni memang tak layak la bergambar dengan dia..terima kasih je lah...



ini lah pemandangan Satok dari atas jejantas. dari bawah jejantas tak de la aku ambik..sebabnya..kat situ kereta lalu..kalau aku ambik gak gambar kat situ maknanya orag lain la pulak akan ambik gambar aku ttup ngan surat khabar..siap masuk surat khabar lagi








Lepas tu aku mulakan jejak ku ke Water Front. kat situ memang terkenal dengan barangan kraf dan kain batik Sarawak. memang cantik-cantik. tapi aku tak beli pun..aku bagi je orang lain beli. nanti kalau aku beli semuanya kesian lak dengan orang lain.


Ini pulak gambar aku kat water front...waktu ni tak silap jam di tangan aku dah pukul 2.00 petang. Cuaca memang panas. rasa cam nak terjun je dalam sungai kat belakang tu..tapi bila terkenangkan sang buaya sarawak terus aku lupakan niat suci ku itu. lagi pun aku nak hidup lagi. banyak lagi tempat aku nak jejak.



Amacam...Kan betul..confirm agnes Monica akan hubungi aku lepas ni bila terpandang jejaka tampan yang bersandar di tepi sungai di Water Front ini...tapi sorry la Agness Monica..aku tak suka minah Indon...kalau ko nak jugak..ko sediakan 10 dulang hati gajah dan 5 balang hati nyamuk...kalauu tak de gak ko sediakan 14 kilo paha kuman. tapi jangan bagi kuman yang bawa H1N1..yang tu aku tak nak pasal dah tercemar.

1 comment:

tinggalkan komen anda di sini agar kita dapat berkongsi maklumat dan pandangan