Tuesday, October 25, 2011

SELAMAT HARI DEPAVALI 2011


" Fuhh ! cuti lagi. Ini yang best ni. Kali ini cuti umum bagi seluruh rakyat Malaysia Sempena Hari Deepavali. Bagi penganut agama hindu sudah pastinya pagi-pagi raya ni akan ke kuil-kuil untuk upaca sembahyang mengikut agama mereka dan kemudiannya akan bertandang ke rumah sanak saudara dan sahabt handai untuk kunjung mengunjung.







Bagi yang bukan beragama Hindu Sudah pasti hari cuti ini akan di manafaatkan sepenuhnya bagi tujuan riadhah bersama keluarga atau mengunujungi tempat tempat menarik di Seluruh Malaysia.
Kali ini saya sekali lagi menggunakan musim cuti ini untuk bertandang ke Marina Island. Pulau buatan yang menghadap pulau Pangkor. Memang menarik tempat ini dan saya sudah beberapa kali bertandang ke sini. Paling Indah suasananya apabila waktu petang.






Haa..inilah bangunan yang menampakkan ciri-ciri moden dan nilai-nilai estetika. rekabentuknya memenuhi citarasa aku . Sejuk mata memandang.











Pemandangan indah pada jam 4.15 minit petang. waktu tu cuaca cukup baik. Berlatar belakangkan pokok-pokok kelapa yang ditanam di tepi pulau.

















Fuhhh..cantik gile...boleh lentok beb tengok suasana begini.. kalau yang bawak couple tu tak yah cerita le...mesti ramai yang dok tumpang berbulan madu bawah pokok tu...al-maklum lah..kerusi banyak disediakan.











Salah Satu pemandangan indah yang berlatar belakangkan pulau yang cantik

No comments:

Post a Comment

tinggalkan komen anda di sini agar kita dapat berkongsi maklumat dan pandangan