Saturday, December 6, 2008


Assalamualaiku dan apa khabar untuk semua pembaca. sebenarnya tiada apa yang menarik dalam blog ini. ianya hanyalah sekadar paparan untuk diri sendiri dan juga rakan-rakan yang sudi untuk berkongsi pengalaman dan cerita. Saya mengalu-alukan sebarang komen, pengalaman cerita dan pandangan yang difikirkan sesuai untuk dimuatkan kedalam blog ini. Apa yang penting adalah menafaat disebalik apa yang dipaparkan.
Ianya bukan sahaja bertindak sebagai diari ringkas bagi menggantikan pen dan kertas. tapi tempat untuk meluahkan idea dan pandangan saya yang selama ini saya hanya letakkan sahaja dalam minda saya tanpa saya kongsi dengan kawan-kawan dan teman-teman lain. Apa pun isu dan perdebatan adalah merupakan pandangan individu dan sesiapa sahaja berhak untuk mengemukakan pandangan asalkan tak menyentuh sensitiviti masyarakat malaysia.

No comments:

Post a Comment

tinggalkan komen anda di sini agar kita dapat berkongsi maklumat dan pandangan