Sunday, December 14, 2014

Terjah penang untuk kali seterusnya....

Duluo aku pernah bercita cita untuk belajar di USM kat penang. Antara sebabnya aku nak duduk kat penang menikmati udara di Penang. Hasrat tak kesampaian. Aku hanya mampu terjah penang untuk beberapa ketika sahaja.
Kali ini aku menyusuri penang dengan bergalaskan kamera canon aku utntuk aku ambil benerapa shoot yang menarik. tak banyak untuk aku veritakan tentang perjalanan ku yang entah kali ke berapa sudah di penang ini kerana telah banyak aku ceritakan pada entry yang lepas lepas.

Aku kalau ke penang tak akan lepas makan sop bersama roti di kedai mamak yang berhadapan dengan Hotel Malaysia. rasanya memang sedap. harga pun berpatutan.









No comments:

Post a Comment

tinggalkan komen anda di sini agar kita dapat berkongsi maklumat dan pandangan